Wanie Awesome.
The Only One

Pssstt: Touch my cute image :)




Anything to be share?

!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: WanieSaharuddin
Others:   


9 February 2012

Assalamualaikum wbt
Hello peeppppsssss :)

.
.
.
| HARI BENGANG SEDUNIA |

Firstly, sorry sbb dah lama tak update. Sbb aku tak balik for 2 weeks. Duk kat hostel yg dicintai dah disayangi tuu  *ohhmakGayah*

Okaylah, back to the topic. Actually, aku pun taktau hari bengang sedunia or tak. Tapi yg pasti, that day, aku bengang gilaa gilaa! Malu gilaa boleh tak? Sangatttt malu. aku maluu. *erk? okay stop* Okay nak tau camne story dia. Bukak buku komsas page 8. *merepek*

Hmm biar aku cerita kay. Tersebut lahh storyyyyy ~ *amboii* Actually harini birthday my sis. Kak Ciin CunEK. Tapi aku yg kena. Perghhh. Ehh bila aku nak cita neyy? Okay-okay. Benda neyy jadi time nak solat Magrib tautau. Then, time aku nak keluar kan telekung dari beg, terkeluar lahh bentuk 'HEART' neyy. Then, aku pun cakap kat Bella Shariff, "Ehh terkeluar pulak HATI MIBN neyy " Haha. Aku saja jea cakap cemtu. 

Then secara tetiba nya, kakak aku yg cantik molek neyy pergi rampas love tuu. Pastu dia bolehh ugut. Dia cakap, "Baling kat MIBN baru tau." And, aku dengan selamba badaknya, dengan tak fikir apa2 nya pun ckp, "Kalau berani, buatlah." Ohh gentleman. Aku lupa yg dia pantang dicabar -.- So, dia pun apa lagii. Accidentally, MIBN ada kat depan kteorg jea. Dia pun pegi campak 'love' tu. Pastu cakap kuat2, "______, wani bagii!"

Ohh me was like, "Bapak diaaa!" Dah kutuk-kutuk si kakak aku neyy sbb pergi buat cemtu. *tutup muka guna telekung -.-* Nd, time tuu gang dia sumua pandang aku, bolehh? Ya Allah, bengangnyaa. Till now, bengang aku still tak abis lagii. Arhhhh! Kejam punya kakak. Sampainya hati dia T_T 

So, conclusion nya, aku taknak cabar dia lagii. Insaff --'

P/s : Accidentally aku terpakai baju sama color dgn dia tadi (Maulidur Rasul) 


#besok dah balik hostel. And aku sangat tak rela :( Okebye.